من که خواهر ندارم ♥

























دختر شکلاتی

من که خواهر ندارم ♥

 

تو خونه فقط بوی لاک منه که بقیه رو کلافه میکنه ♥

 

وقتی دلم میگیره تو آینه با خودم حرف میزنم ♥

 

وقتی اشکم رو گونه هامه خواهر ندارم اشکمو پاک کنه و بخندونتم ♥

 

کسیو ندارم که باهاش رازهای خواهرونه داشته باشم ♥

 

واسه شیطنتام حامی و پشتیبان ندارم ♥

 

حتی دعوای دو تا خواهرو که میبینم بغض میکنم ♥

 

ما که ندیدیمو نداشتیم ولی میگن خیلی دنیای دوتا خواهر قشنگه ♥



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت21:41---4 مهر 1394
دنیای خواهرونه عزیزم
پاسخ:نههههههههههه خیلیم خوبه عاطی دلم لک زده برا حرف زدن باهات دیفونه هییییییی خدا تو از خواهر برام کمتر نبودی دنیام ردیف بود وقتی کناره تو بودم اما الان چی ؟ مردشور هر چی فاصلس ببرن ک همه رو از هم دور میکنه عاطی دلم خیییییییییییلسییییییییییییییییییییییی گرفته خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم بیام پیشت ببینم چه بیریختی شدی هه .............هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


عاطفه
ساعت13:08---3 مهر 1394
خوبه ولی نه اون قدر
پاسخ:چی ؟متنو میگی یا دنیای خواهرونه رو؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ پنج شنبه 2 مهر 1394برچسب:,سـاعت 23:5 نويسنده HElMA| |

Vorojak-theme